اینم از امروز!

For You

I hate people like me, See all+Benim gibi insanlardan nefret, tüm bak...

اینم از امروز!

 


 

سر زنگ سبزیجات!بچه ها رو گروه گروه کرد(البته اولین جلسه که باهاش کار داشتیم اینکارو کرد) حالا ازاون به بعد هرگروه راجب میوه ها و سبزیجات و خواصشون تحقیق میکنند و میان تو کلاس کنفرانس میزارن!

اما همشون از رو میخونن!

نمیدونم به چیه این میگن کنفرانس !؟البته ناگفته نماند که گروه خودمونم از روخوندن!

حالا امروز یکی از گروه ها داشت راجب نارنگی زر میزد!

البته این زنگ بیشتر شبیه به زنگ تفریحه،بیکاریم!

شیوا بغل دستم میشینه و اومد یجور خودشو سرگرم کنه ، خط کش فلزی شو برداشت و افتاد به جون میز!

هرچی که بقیه و خودمو خودش با لاک غلط گیر رومیز نوشتیم و پاک کرد!

معلمه هی تو کلاس دوردور میکرد یه بار اومد رد شه شیوام همه اون تفاله های حاصل از تراشکاریشو فوت کرد چسبید به مانتوش!!!

خیلی صحنه باحالی بود!

حالا من هرچیم بگم بازم اون که اون لحظه اتفاق افتاد نمیشه!!!

خیـــــــلــــــــی خنــــــدیـــدیـــــــــــــــــــــــــم!!!

به شیواگفتم بازم اگه اومد رد شه اینکارو بکن،حالا مگه میومد سمت ردیف ما!

فک کنم فهمیده بود!!!

یاد کلاس پنجم دبستانم افتادم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

معلممون نشسته بود رو یکی از میزا

یهو بلند شد بره پای تخته صدا خنده بچه ها بلندشد!!! 

اون بدبختم حیرون مونده بود ما به چی میخندیدیم!!!

قبل از این که اون بشینه رو میز

یکی از بچه روش با لاک نقاشی کشیده بود!

عین نقاشیه کپی شده بود پشت مانتوش !!!!!!اونم کجااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!  
خلاصه با اینکاره شیوا یاد گذشته مونم افتادیم!

سر زنگ ادبیات داشتیم اون درسی که راجب لیلی & مجنون رو می خوندیم!

قشنگ بود اما بچه ها بی جنبه بازی در آوردن بخصوص این شیوا با این قربون صدقه رفتناش!

 دلم براش سوخت!

دارم خودمو آماده میکنم که یه شعر طولانی و قشنگتر از شعر لیلی & مجنون برا شیوا و عشقش بسرایم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

به اسم

: شیــــــــــــــــــــــــوا &  یـــــــــــــــــــــــــــارو

یا شیـــــــــــــــــــــــــــــوا  &  مهدیــــــــــــــــــــــــــــار !!!!!!!!

حالا باز ببینم کدوم باحالتر میشه!!!

راستی این شیوا و یارو قضیه داره ها!!!

حالا بعدا میام و داستان اونم واستون میگم!

الان بخوام بگم هم این پستم طولانی میشه وحوصلتون سرمیره هم اینکه اگه سری بعد بگم پستای من زیاد میشه!!!

هه هه هه! 

 

خب دیگه من دارم میرم!

فعلا خدافظ تا بعد!!!!!!

 

راستی واسه کارنامم دعا کنین!

البته ترنامه س نه کارنامه!!! 

 


http://www.meebo.com/rooms

نظرات شما عزیزان:

غریبه دیروز،اشنا امروز،از یاد رفته فرداهایت...
ساعت13:52---16 بهمن 1390
تو بیخود میکنی چیزی از من و یاروو بگی...
میرم ازت شکایت میکنم به جرم اینکه اسرار شخصی دیگران رو در ملع عام گذاشتی....
اصلا مگه چیزی هم میدونی....
والله من که خودم بی خبرم....
مهدیاااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااررررررر...... ......
ای روزگار....
ای آقا....


سلی
ساعت8:55---11 بهمن 1390
سلام موضوع جالبی بود موفق باشی

غریبه دیروز،اشنا امروز،از یاد رفته فرداهایت...
ساعت21:30---10 بهمن 1390
آپم....
حالا همه باید بفهمن که ما سر کلاس مردیم از خنده...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:,

] [ 14:28 ] [ FaTeMeH ]

[ ]